Skip to main content Scroll Top

iPhone Cihazınıza Google Mail kurulumu nasıl yapılır?

iPhone kullanıcıları için en kararlı yöntem Gmail uygulamasını App Store’dan indirip kullanmaktır. Ancak isterseniz iPhone’un kendi Mail uygulamasına da ekleyebilirsiniz.

Yöntem A: Gmail Uygulaması ile (Önerilen)

  1. App Store’dan Gmail uygulamasını indirin ve açın.

  2. Eğer ilk defa açıyorsanız Oturum Aç deyin. Zaten başka bir hesap varsa sağ üstteki profil resminize tıklayıp Başka bir hesap ekle seçeneğine dokunun.

  3. Listeden Google‘ı seçin.

  4. Kurumsal e-posta adresinizi ve şifrenizi girerek giriş işlemini tamamlayın.

Yöntem B: iPhone’un Kendi “MAIL” Uygulaması ile

  1. iPhone’unuzun Ayarlar bölümüne girin.

  2. Mail > Hesaplar > Hesap Ekle yolunu izleyin.

  3. Seçenekler arasından Google‘ı seçin.

  4. Tarayıcı penceresi açılacaktır; buraya Workspace e-posta adresinizi ve şifrenizi yazın.

  5. Son aşamada e-posta, kişiler ve takvimlerin senkronize edilmesini isteyip istemediğinizi seçip Kaydet butonuna basın.