iPhone kullanıcıları için en kararlı yöntem Gmail uygulamasını App Store’dan indirip kullanmaktır. Ancak isterseniz iPhone’un kendi Mail uygulamasına da ekleyebilirsiniz.
Yöntem A: Gmail Uygulaması ile (Önerilen)
-
App Store’dan Gmail uygulamasını indirin ve açın.
-
Eğer ilk defa açıyorsanız Oturum Aç deyin. Zaten başka bir hesap varsa sağ üstteki profil resminize tıklayıp Başka bir hesap ekle seçeneğine dokunun.
-
Listeden Google‘ı seçin.
-
Kurumsal e-posta adresinizi ve şifrenizi girerek giriş işlemini tamamlayın.
Yöntem B: iPhone’un Kendi “MAIL” Uygulaması ile
-
iPhone’unuzun Ayarlar bölümüne girin.
-
Mail > Hesaplar > Hesap Ekle yolunu izleyin.
-
Seçenekler arasından Google‘ı seçin.
-
Tarayıcı penceresi açılacaktır; buraya Workspace e-posta adresinizi ve şifrenizi yazın.
-
Son aşamada e-posta, kişiler ve takvimlerin senkronize edilmesini isteyip istemediğinizi seçip Kaydet butonuna basın.
